قیمت مادلر و انواع آن

مادلر



اگر بخواهیم به مزایای استفاده از مادلر اشاره کنیم باید به این موارد اشاره کنیم: دارای ابعاد کوچک و وزن سبکی می باشد مانند شیکر. کمترین فضا را در آشپزخانه یا بر روی تمپر مت به خود اختصاص می دهد. عدم نیاز به برق و یا بطری. شستشوی بسیار راحت. دوام بسیار بالا. از مادلر برای تهیه انواع نوشیدنی های سرد و خنک می توان استفاده کرد. نوشیدنی هایی مانند: موهیتو، کایپیرینیا، انواع اسموتی، لیموناد، انواع شربت ها، نوشیدنی هایی با آب گازدار، انواع کوکتل میوه ها و غیره.

احتمالا تا الان برای خرد کردن گیاهان (نعنا، رزماری، آویشن، پنیرک، بهارنارنج، …) و لِه کردن میوه ها از وسایلی مانند بلندر یا همزن استفاده می کردید. اما از امروز می توانید از وسیله ای به نام muddler استفاده کنید. مادلر یک دسته بلند با سر صاف است که ممکن است دارای شیار یا برآمدگی هم نیز باشد. طول مادلر متفاوت است اما به راحتی می توان آن را در کف دست نگه دارید و مواد ته لیوان را به اصطلاح ماد کنید.

در بیشتر موارد، هدف از ماد کردن این است که مواد را به یک ماده خمیر مانند و له تبدیل نکنید. در واقع، شما می خواهید به آرامی عصاره، عطر و بو را از مواد استخراج کنید. به طور مثال در مورد گیاهان ، شما باید عطر آنها را آزاد کنید. یا برای میوه، هدف استخراج کردن آب میوه است بدون له کردن و از بین بردن بافت میوه. علاوه بر این باید مواد، سیروپ ها، … دیگری را هم به این نوشیدنی ها اضافه کنید تا پایه و اساس طعم نوشیدنی را تشکیل دهند.

source: قیمت مادلر و انواع آن

Comments

Popular posts from this blog

قیمت اسپرسو ساز صنعتی

بهترین ترازوی دیجیتال چیست؟

چایی یا قهوه؟