خرید پرتافیلتر صنعتی

پرتافیلتر



پرتافیلتر به دلیل استفاده زیاد از دستگاه اسپرسو ساز یا استفاده نادرست از خودش، دچار صدمه شده باشد و راهی جز تعویض آن باقی نمی ماند. در این مواقع افراد به دنبال خرید پرتافیلتر جدید هستند. اما زمانی که برای خرید مراجعه می کنند نمی دانند که بهترین پرتافیلتر چیست؟ و از بین مدل های موجود کدام یک را باید خریداری کنند.

پرتافیلتر که به دسته گروپ هم نیز شناخته می شود، از تجهیزات اصلی دستگاه های اسپرسوساز به حساب میاد. زیرا که مخزن پودر قهوه در این قهوه ساز ها می باشد. و برخلاف بقیه دستگاه های قهوه ساز که این مخزن داخل خودِ دستگاه است، در اسپرسو ساز ها از دستگاه جدا و سپس متصل می شود.

در انتهای پورتافیلتر صفحه‌ای مشبک وجود دارد که دارای روزنه‌هایی است شبیه به سبد های معمولی و به قطری که آب به بتواند از آنها عبور کند. بسکت ها دو نوع هستند.

سبد های تحت فشار، فشرده یا دوجداره: سبد های تحت فشار دارای صفحه‌ای مشبک هستند. اما یک صفحه ‌ای دیگر که یک روزنه‌ ریز در وسط آن قرار دارد در پشت آن تعبیه شده است. سبدهای معمولی یا غیر فشرده: تفاوت این سبد ها با سبد های فشرده این است که دیگر جداره ی دوم را ندارند. در اینجا فقط اعمال فشار در زمان تهیه‌ قهوه و زمان تمپ آن است.

source: خرید پرتافیلتر صنعتی

Comments

Popular posts from this blog

قیمت اسپرسو ساز صنعتی

بهترین ترازوی دیجیتال چیست؟

چایی یا قهوه؟