قیمت آسیاب برقی قهوه کوچک

قیمت آسیاب برقی



آسیاب قهوه دلونگی مدل KG79: در بین بینهایت مدل های آسیاب قهوه برند دلونگی این محصول یکی از پرفروش ترینِ آنها می باشد. زیرا ظاهر بسیار جذابی دارد و همچنین ویژگی هایی مانند: اندازه ۱۲*۱۴*۲۶ سانتی متر، توان مصرفی۱۱۰ وات، تنظیم سرعت دارد، جنس تیغه ها از آلیاژ ممتاز می باشد. همچنین مناسب برای ۱۲ فنجان قهوه در هر بار استفاده است و دارای قابلیت آسیا کردن از درجات نرم تا درشت می باشد.

دارای سیستم ایمنی ای است که در زمان برداشته شدن مخزن قهوه یا مخزن پودر قهوه دستگاه به صورت خودکار، حرکت تیغه ها را متوقف می کند. براساس این مشخصات مناسب برای استفاده در منزل، سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، … می باشد. آسیاب های برقی قهوه نوا ۳۶۶۰، N600، N600 Home: هر سه برند کاملا مشابه هستند با ظاهر یکسان با تفاوت هایی جزیی که خیلی در نحوه خرد کردن قهوه تاثیر ندارند. مشخصات اصلی و مهم هر سه مدل عبارت است از: ابعاد: ۲۴۵*۱۴۵*۳۶۷ mm، جنس بدنه: فلز و پلاستیک، توان آسیاب کردن ۸ کیلوگرم قهوه را در ساعت دارد.

آسیاب قهوه مباشی ۲۲۸۸: این گرایندر برای بسیاری از دستگاه های قهوه ساز مناسب می باشد. زیرا از جمله مدل هایی است که قابلیت قرار گرفتن پرتافیلتر در زیر مخزن خروجی را دارد. همینطور می توان مخزن پودر قهوه خودِ دستگاه را قرار داد. سایر ویژگی ها: توان مصرفی موتور : ۱۸۰ وات، نوع تیغه: استیل ضد زنگ و دنده ای مخروطی، جنس بدنه: استیل و فوم فشرده، دارای دو استند پرتافیلتر۵۱ و ۵۸، صفحه نمایش: دارد، درجه بندی آسیاب دارد.

همانطور که می دانید آسیاب های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد. از انواع برقی گرفته تا مدل های دستی. اما آسیاب های برقی دانه های قهوه را بهتر، یکنواخت تر و همگن تر خرد می کنند. به همین دلیل خرید آسیاب های قهوه برقی بصرفه تر می باشد، حتی با قیمت بیشتری که دارند. ولی از آنجایی که این دستگاه ها ابعاد بزرگی دارند، جای زیادی را در آشپزخانه های کوچک امروزی به خود اختصاص می دهند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال آسیاب های قهوه برقی باکیفیتی هستند که دارای ابعادکوچکی هم باشند.


Comments

Popular posts from this blog

قیمت اسپرسو ساز صنعتی

بهترین ترازوی دیجیتال چیست؟

چایی یا قهوه؟