آسیاب قهوه مناسب آشپزخانه

آسیاب قهوه


مهمترین نکته، در زمان خرید آسیاب قهوه این است که دستگاه قهوه ساز تان چیست؟ مهم نیست که از چه دستگاه قهوه سازی برای درست کردن قهوه استفاده می کنید. زیرا به هر روشی که این کار را انجام می دهید باید یا خودتان قهوه را آسیاب کنید و یا از پودر های قهوه آماده، مصرف کنید.
اما اگر قهوه خور حرفه ای می باشید و یا در حال تبدیل شدن به آن هستید، حتما می دانید نباید قهوه را آسیاب شده خریداری کنید. یکی از اقدامات لازم برای تهیه کردن قهوه عالی، تنها خرید قهوه ساز باکیفیت نیست. بلکه خرید دستگاه آسیاب قهوه هم نیز می باشد. برای این افراد، داشتن دستگاه آسیاب قهوه ضروری است تا همیشه قهوه‌ نهایی آنها، طعم اصلی خود را حفظ کند. همچنین عطر و رایحه‌ آن در فنجان قهوه باقی بماند.
زیرا همانطور که میدانید نباید قهوه را با یک درجه برای همه دم افزار ها، آسیا کرد. برای هر قهوه ساز باید دانه قهوه را مناسب با آن گرید کرد. همچنین به میزان یکنواخت آسیاب کردن دستگاه هم توجه کنید. اگر قهوه ساز به پودر قهوه ریز نیاز دارد، درنتیجه باید بسیار یکنواخت گرید کند. در غیر این صورت به دلیل ناهمگن بودن ذرات قهوه، عصاره گیری هم بصورت یکنواخت از تمام ذرات قهوه انجام نمی شود.
source: آسیاب قهوه مناسب آشپزخانه

Comments

Popular posts from this blog

قیمت اسپرسو ساز صنعتی

بهترین ترازوی دیجیتال چیست؟

چایی یا قهوه؟